حفظ کنیم یادش به خیر

    تو را من چشم در راهم .... 

تو را من چشم در راهم شباهنگام 

که می گیرند در شاخ تلاجن سایه ها رنگ سیاهی 

وزان دل خستگانت راست اندوهی فراهم؛ 

تو را من چشم در راهم. 

 

شباهنگام، در آن دم ، که برجا،دره ها چون مرده ماران خفتگان اند، 

در آن نوبت که بندد دست نیلوفر به پای سرو کوهی ام، 

گرم یاد آوری یا نه، من از یادت نمی کاهم، 

تو را من چشم در راهم. 

 

نیما یوشیج

نظرات 3 + ارسال نظر
Saman Kashefi پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:28 http://www.beferest.ir

slm.
haji Kheyli Kheyli hal kardam too Bloget- hatman ye saram be saite man bezan
~> www.Beferest.ir

Saman Kashefi پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 15:30 http://www.beferest.ir

slm.
haji Kheyli Kheyli hal kardam too Bloget- hatman ye saram be saite man bezan
~> www.Beferest.ir

گلادیاتور دوشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:42

نمی دونم کی همه ی ابنای بشرو مجبور کرده که وبلاگ بنویسن؟؟؟؟بی خیال.... دنیای واقعی چه گهیه که دنیای مجازی باشه اونم با ادمایی که.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد